niedziela, 14 sierpnia 2011

Witam was.

Tak więc jak widzicie postanowiłam założyć nowego bloga. Zresztą, taki pomysł chodził po mojej głowie już dawno, dawno temu. Wszyscy potrzebują kiedyś odsapnąć od tego całego stardollowego zamieszania, gdzie każdy pcha się do sławy, chce być koniecznie najmodniejszy i najpiękniejszy. Admini wyciągają od ludzi kolejne pieniądze, a ludzie zrobią wszystko byle by tylko być tym 'vipem'. Blogi prześcigają się w tym kto szybciej doda nowości, powstaje coraz więcej identycznych blogów. Konkursy piękności, wielki świat. Naprawdę do niego należysz?

Ja chciałam zrobić blog dla normalnych ludzi. Taki, gdzie każdy chce wejść, ale nie w pośpiechu, żeby looknąć co nowego szykuje się w Starplazie i czy już trzeba ładować Superstar, ale tak, po prostu. Taki blog, gdzie ludzie mogą znaleźć rozrywkę i sposób na spędzenie czasu na Stardollu. Gdzie każdemu wolno zrobić coś od siebie. Nie ważne czy ma Superstar, czy jest Royalty, czy też zwykłym użytkownikiem. Mała społeczność która jeśli tylko się postara, może zdziałać wiele. Bo to, czy tu będzie się dużo działo, zależeć będzie od was.

To niemożliwe. Wiem. Biorąc pod uwagę 'mondrość' dużej grupy stardollowiczów to zebranie ich do kupy graniczy z cudem. Ale, po raz kolejny jestem naiwna i zrobiłam bloga.

No więc Witam. ~`

7 komentarzy:

  1. Hej, ja chciałabym reklamę, a nie wiem jak napisać do Ciebie na stardoll, bo nie widzę tutaj nigdzie Twojego nicku. Podałaś go ? Mój nick to basia-misia-96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie, że ktoś w końcu o tym pomyślał. Nie jesteś wcale naiwna. Na pewno na stardoll są osoby, które uważają tak samo jak ty. Np. ja. :) Całej społeczności raczej nie zbierzesz, ale jej część. Kto wie? Trzymam kciuki i na pewno będę tu jeszcze wpadać. :)
    Kicia787

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak uważam. :) Jest sporo osób, które uważają tak samo bądź podobnie. Mam nadzieję, że blog nabierze tępa i uda się zebrać grupę ludzi o mądrym toku myślenia. Pozdrawiam :)
    AliceCullen3010

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie ktoś przetłumaczył! Bardzo Ci dziękuję, przeczytałam cały 1 rozdział i nawet mnie to zainteresowało. Czekam na kolejne.
    Pozdrawiam.
    Adula100

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała atmosfera jest taka... subtelna... jak wypicie kawy po południu.


    pumcia13

    OdpowiedzUsuń
  7. ambitny plan i dzieki za tłumaczenioe mam nadziej że 2 część też przetłumaczysz, bo 1 książki nie czytałam bo tez po ang była :) ale chyba co nieco już koajzrę :)

    pozdrawiam i życzę abyś spełniła to co wybrałaś sobie za cel :)

    OdpowiedzUsuń

Gdy komentujesz, pamiętaj żeby podpisać się swoim nickiem ze Stardoll!