piątek, 19 sierpnia 2011

Losowa moda u H2SO3, odcinek kolejny

Jest noc, a ja zamiast spać, postanowiłam zrobić stylizację z dzisiejszym.. a raczej już wczorajszym wyborem dnia, czyli ta zacną kurteczką...

Do której postanowiłam dodać czerwone buty z nowych styled outfits "Techno Goth"...

I efektem postanowiłam się podzielić, bo spodobał mi się.

Kurtka sama w sobie na początku mnie wkurzała, to taki typ ramion który jest niewątpliwie ciekawy ale najczęściej nie pasuje do niczego, buty też nie są hitem wszechczasów, a w gruncie rzeczy nawet się ładnie razem skomponowało. I o to chodzi. 

Ostatnio notorycznie łapię się na robieniu czerwonych włosów i czerwonych kokardek (tak jak w metamorfozie Ni-Chan) .. i mam wrażenie że się powtarzam... O.o
Nie wiem co mi się dzieje, kolor czerwony przejmuje mój mózg. W każdym bądź razie grunt,  że to zupełnie inne style więc jest ok.

3 komentarze:

  1. Podoba mi się ;) Stylizacja całkiem niezła, szkoda, że nie jestem SS ;( ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja.Ona przekonała mnie do tej kurteczki.
    Zyprexa8

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko jest z tą kokardką.
    Ni-chan

    OdpowiedzUsuń

Gdy komentujesz, pamiętaj żeby podpisać się swoim nickiem ze Stardoll!