sobota, 20 sierpnia 2011

Limonka i Awokado.



Wczoraj (tak, od wczoraj mam to wrzucić i nie mogę*), jedząc te oto lody "Inne" (one są smaczne! choć jeszcze lepsze są te niebieskie z guaraną) naszło mnie żeby zrobić jakiś zielony makijaż w Starplazie. Uwielbiam inspirować się określonymi smakami czy zapachami w kwestii wizualności.

I tak powstała Limonka i Awokado. :D W mojej wizji, tu powinny być też zielone włosy, ale teraz w Doree nie ma żadnej odpowiedniej farby więc nie mogłam w żaden sposób ich wykonać. W rezultacie makijaż jest bardziej miękki, słodki. A jednocześnie intensywny. Co całkiem pasuje do tych orzeźwiających lodów.

*A teraz wyjaśnienie. Internet mi przychodzi i odchodzi, nie wiem co mu jest. Raz jest, potem znowu przez jakiś czas nie ma.
No ale mam nadzieję że będziecie cierpliwi, i wybaczycie mi że jakoś mało piszę.

4 komentarze:

  1. Ładny makijaż taki przyjazny dla oczów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny Make-up :) i wgl to fajnie zrobiłaś te ręce na twarzy twojej Dolki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiammmm te lody


    ladybinka

    OdpowiedzUsuń

Gdy komentujesz, pamiętaj żeby podpisać się swoim nickiem ze Stardoll!